شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17979 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۵۲ | ارسال توسط :
5 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا چندشب پیش از هفته سی‌ودوم رقابت‌های لالیگا در دیدار حساس ال‌کلاسیکو به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با برتری ۳ بر ۲ رئالی‌ها خاتمه پیدا کرد. اما یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات این بازی زمانی بود که بارسا در دقیقه ۲۶ صاحب کرنر شد؛ توپ ارسالی در دهانه دروازه […]

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا چندشب پیش از هفته سی‌ودوم رقابت‌های لالیگا در دیدار حساس ال‌کلاسیکو به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با برتری ۳ بر ۲ رئالی‌ها خاتمه پیدا کرد.

اما یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات این بازی زمانی بود که بارسا در دقیقه ۲۶ صاحب کرنر شد؛ توپ ارسالی در دهانه دروازه رئال به لامین یامال رسید و ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه توسط آندری لونین برگشت داده شد. بعد از این صحنه بازیکنان بارسلونا معترض شدند که گلر مادریدی‌ها توپ را از درون دروازه برگشت داده و به همین خاطر این صحنه بحث‌برانگیز به VAR رفت.

بعد از بررسی‌های کمک داور ویدیویی به داور بازی اعلام شد که این صحنه گل نیست و بازی باید ادامه پیدا کند.

اکنون با اعتراضات سران بارسلونا با درخواست از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهان افشای مکالمه داور با اتاق VAR شدند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تایید نمی‌کنند.

  • داور بازی خطاب به گوندوغان: منتظر بازبینی صحنه هستیم؛ شاید گل باشد! بررسی می‌کنیم.
  • داور VAR: بدن لونین جلوی دید را گرفته! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست… این یکی هم خوب نیست… این یکی هم نه، این هم دوباره نه!
  • داور بازی: هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!
  • داور VAR: با یک ضربه کرنر بازی را ادامه بده؛ هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!

بیشتر بخوانید: اعتراض بارسایی‌ها به سبک پرسپولیس/ جنجال دربی به ال‌کلاسیکو رسید!

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17979 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید