شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3194 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۳ | ارسال توسط :
140 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

پیاتزا، بلنجینی، آلکنو، هینن، سعید معروف و پیمان اکبری ۶ گزینه هدایت تیم ملی والیبال هستند. پیش از این آلکنو اعلام کرده بود که تمایلی به سرمربیگری ندارد و در صورت علاقه فدراسیون والیبال می‌تواند مشاور فنی تیم ملی والیبال شود؛ اما این مربی صاحب‌نام در تماسی که در یکی دو روز گذشته با رئیس […]

پیاتزا، بلنجینی، آلکنو، هینن، سعید معروف و پیمان اکبری ۶ گزینه هدایت تیم ملی والیبال هستند. پیش از این آلکنو اعلام کرده بود که تمایلی به سرمربیگری ندارد و در صورت علاقه فدراسیون والیبال می‌تواند مشاور فنی تیم ملی والیبال شود؛ اما این مربی صاحب‌نام در تماسی که در یکی دو روز گذشته با رئیس فدراسیون والیبال داشته عنوان کرده قصد دارد برنامه‌های خود را برای سرمربیگری تیم ملی ایران ارائه دهد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که به نظر نمی‌رسد آلکنو گزینه نخست فدراسیون والیبال باشد.

در صورتی که این فدراسیون نتواند با معروف، بلنجینی و پیاتزا به توافق برسد شانس آلکنو برای اینکه نیمکت تیم ملی بیشتر خواهد شد. در خصوص سایر گزینه ها هم هنوز برنامه هیچکدام از این مربیان به دست داورزنی نرسیده است. باید دید در نهایت کدام مربی هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده خواهد گرفت.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3194 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید