شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18922 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۳۳ | ارسال توسط :
4 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

اخراج شبانه علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال آن هم در حالی که تنها ۵ هفته به مسابقات پایان لیگ برتر باقی مانده، سوژه داغ رسانه‌های ورزشی شد؛ اتفاقی که ممکن است حتی در نتایج تیم جواد نکونام تاثیرگذار باشد. سایت خبرورزشی هم با طرح یک نظرسنجی به این سوژه پرداخت و از مخاطبان خود […]

اخراج شبانه علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال آن هم در حالی که تنها ۵ هفته به مسابقات پایان لیگ برتر باقی مانده، سوژه داغ رسانه‌های ورزشی شد؛ اتفاقی که ممکن است حتی در نتایج تیم جواد نکونام تاثیرگذار باشد.
سایت خبرورزشی هم با طرح یک نظرسنجی به این سوژه پرداخت و از مخاطبان خود پرسید برکناری علی خطیر را چگونه ارزیابی می‌کنند.

قریب به ۴۵هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که ۴۸٫۶ درصد با تصمیم هیئت‌مدیره استقلال و مالک جدید این تیم همسو هستند و این رفتار را برای حمایت از کادر فنی استقلال لازم دیدند. در سوی مقابل اما تعداد بیش‌تری، یعنی ۵۱٫۴ درصد تصمیم ناگهانی اخراج خطیر را «بدموقع» ارزیابی کردند.
نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد اکثریت مخاطبان ورزشی بر این باورند که این مقطع از لیگ زمان مناسبی برای تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال نبوده است.
این مطلب را هم بخوانید: پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال/ چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18922 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید