شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17942 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۴۷ | ارسال توسط :
4 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد. او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق […]

در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان نیز کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد.

همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری نیز به یادگار ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی/ نصیرزاده به شایعات پایان داد

عکس| حضور یک بازیکن خاص در تمرین استقلال/ فوتبال‌دستی در تمرین آبی‌ها!

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17942 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید