شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17924 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۴۶ | ارسال توسط :
4 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

پس از اینکه جواد نکونام به سمت سرمربیگری استقلال برگزیده شد، تاکید کرد یک مربی اسپانیایی که به کارش کاملاً ایمان دارد باید به جمع مربیان استقلال اضافه شود و سرانجام زمینه برای حضور یوسو سسما به جمع مربیان استقلال فراهم شد. مردی که سرمربی استقلال به لحاظ تمرینات بدنسازی و کارهای قدرتی و هوازی […]

پس از اینکه جواد نکونام به سمت سرمربیگری استقلال برگزیده شد، تاکید کرد یک مربی اسپانیایی که به کارش کاملاً ایمان دارد باید به جمع مربیان استقلال اضافه شود و سرانجام زمینه برای حضور یوسو سسما به جمع مربیان استقلال فراهم شد.

مردی که سرمربی استقلال به لحاظ تمرینات بدنسازی و کارهای قدرتی و هوازی اعتقاد فراوانی به او دارد و حتی گاهی اوقات که یوسو در ایران نبود، استقلال بر اساس برنامه‌ای که او از اسپانیا ارسال کرده و به تایید جواد نکونام رسیده بود، تمرین می‌کرد اما حالا شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مرد اسپانیایی از وضعیت موجود راضی نیست و اگر رضایتش جلب نشود، فصل آینده حتی در صورت ماندن جواد نکونام هم احتمال اینکه سسما در استقلال ماندگار شود، زیاد نیست.

مربی اسپانیایی استقلال از شرایطی که برایش ایجاد شده رضایت ندارد و بابت اتفاقاتی که در طول فصل اتفاق افتاد، دلخور است. از بحث  صدور آیدی کارت گرفته تا مسائل مالی و… یوسو حتی بعد از پایان مسابقه با شمس آذر از عوامل اجرایی استقلال گلایه داشت که چرا مقدمات برگزاری یک جلسه میان او و علی خطیر را فراهم نمی‌کنند تا مشکلاتش را به طور علنی با مدیرعامل باشگاه در میان بگذارد؟!

اینطور که در اطراف تیم می‌شنویم، یوسو سسما در صورت فراهم نشدن شرایط مورد نظرش، در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد و دیگر در کادر فنی آبی‌پوشان باقی نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: ادامه جنجال در آغوش کشیدن یک زن توسط کاپیتان استقلال/ حسینی با شکایت فرماندهی انتظامی کشور به دادسرا احضار شد

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17924 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید