شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17388 |
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰ | ارسال توسط :
15 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

قهرمان پرتاب دیسک ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اعتقاد دارد فدارسیون دوومیدانی در سالی که گذشت با وجود کسب مدال‌های ارزشمند در مسابقات به دلیل جابجایی مدیران آسیب دید.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، بازی‌های آسیایی هانگژو با اتفاقات خوبی برای حسین رسولی همراه بود. درحالی که خیلی‌ها فکر می‌کردند احسان حدادی پر افتخارترین ملی پوش پرتاب دیسک ایران در این بازی‌ها پنجمین طلای خود را کسب خواهد کرد و حضور رسولی در این بازی‌ها صرفا قرار است یک دست گرمی برای سایر رویدادها باشد اما عکس همه اینها رخ داد و رسولی در یک حرکت غیر منتظره با پرتاب ۶۲٫۰۴ بالاتر از احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن قرار گرفت و مدال طلای این مسابقات را از آن خود.سعی کردم از حاشیه دور باشمرسولی در گفت وگو با درخصوص ارزیابی خود از شرایط دوومیدانی در سالی که گذشت، اظهار داشت: برای خودم سال خوب و البته سختی بود. در سالی که گذشت بیشتر از همیشه بیمار بودم و مدام با سرماخوردگی سر کردم اما این شرایط هم باعث نشد از برنامه‌هایم عقب بیفتم. بیشتر روزها را در تهران بودم و تمرین کردم که در نهایت موفق شدم مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو را به دست بیاورم. برای خودم کسب این مدال شیرین‌ترین اتفاق سال بود.

 وی افزود: هر چند بعد از بازی‌های آسیایی دچار یکسری حواشی شدیم اما تلاش کردم برای رسیدن به اهدف بلند مدتم از کنار این موضوعات عبور کنم. تمرینانم را دوباره از سر گرفتم. هدفم کسب سهمیه المپیک است که امیدوارم بتوانم در سال جدید به این هدفم دست پیدا کنم.دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی غرب آسیا که ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد نخستین برنامه من برای کسب ورودی المپیک خواهد بود. البته مسابقات دیگری را هم در برنامه دارم مانند رقابت‌های جام رمضان تا بتوانم برای بازی‌های المپیک پاریس ورودی بگیرم.فرقی ندارد چه کسی رئیس فدراسیون باشدملی پوش پرتاب دیسک کشورمان در ادامه با اشاره به بی ثباتی فدراسیون در ۱۴۰۲ گفت: وقتی یکی فدراسیون از نظر مدیریتی ثبات نداشته باشد خیلی هم نمی‌شود از ورزشکاران آن رشته انتظار مدال و یا موفقیت در مسابقات را داشت. متاسفانه دوومیدانی درسالی که گذشت یک رئیس و ۲ سرپرست را به خود دید. این جابجایی‌ها حتما به یک رشته المپیکی ضربه می‌زند هر چند که دوومیدانی واقعا سال خوبی را پشت سرگذاشت اما امیدوارم در سال آینده تکلیف ریاست فدراسیون هم مشخص شود.هر کسی رئیس شود باید از ورزشکاران حمایت کندرسولی در واکنش به حضور احسان حدادی چهره شناخته شده دوومیدانی ایران در انتخابات این فدراسیون، گفت: برای من فرقی ندارد چه کسی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شود چون باید از ورزشکاران این رشته و از جمله خود من حمایت کند. امیدوارم فقط شخصی در راس امور قرار بگیرد که دلش برای دوومیدانی بسوزد. دوومیدانی خیلی مظلوم شده است ما دیگر در این رشته ورزشکاری نداریم که بخواهد برای ما در بازی‌های المپیک مدال بگیرد. امیدوارم فردی رای بیاورد که بتواند این شرایط را سر و سامان بدهد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17388 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید