شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9890 |
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی اسپانیایی فولاد نگذاشت شاگردان جواد نکونام صاحب پیروزی شوند و با برد به استقبال دربی بروند. به گزارش “ورزش  سه”، ایگناسیو مارتینز پس از کسب سه پیروزی در ۶ مسابقه متوالی که روی نیمکت فولاد خوزستان نشسته بود، سعی داشت در تقابل حساس هفته با استقلال تهران هم موفق کار کند و تیمش دست […]

سرمربی اسپانیایی فولاد نگذاشت شاگردان جواد نکونام صاحب پیروزی شوند و با برد به استقبال دربی بروند.

به گزارش “ورزش  سه”، ایگناسیو مارتینز پس از کسب سه پیروزی در ۶ مسابقه متوالی که روی نیمکت فولاد خوزستان نشسته بود، سعی داشت در تقابل حساس هفته با استقلال تهران هم موفق کار کند و تیمش دست پر از زمین بیرون بیاید که توانستند این اتفاق را رقم بزنند و برابر تیم صدرنشین لیگ برتر نمایش خوبی ارائه دهند و صاحب امتیاز شوند.

مرد لالیگایی که مدت کمی از حضورش در لیگ برتر می‌گذرد، دیروز با جنب و جوش خود در کنار زمین و شکل بازی تیمش مقابل شاگردان جواد نکونام نشان داد خیلی زود از شرایط فوتبال ایران آشنایی پیدا کرده و به مرور زمان توانسته سبک بازی خوبی در تیمش جا بیاندازد که حتی صدرنشین را هم متوقف می‌کنند.

مارتینز که قبل از بازی استقبال گرمی از نکونام داشت، در جریان بازی نگذاشت این حریف به خواسته خود قبل از دربی برسد و صاحب پیروزی شود و آبی پوشان را پس از بردهای پیاپی متوقف کرد

سرمربی اسپانیایی که دیروز جوانان زیادی را در ترکیب تیمش مقابل استقلال قرار داده بود، امیدوار است روند خوبی که فولاد با او دنبال کرده ادامه داشته باشد تا بتوانند این تیم را با تقویت در نیم‌فصل به شرایط مدنظرش نزدیک کند؛ هرچند کار سختی دارد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9890 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید