شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9749 |
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ | ارسال توسط :
15 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

تیم پرسپولیس در حالی با یک گل در هوادار را شکست داد که در نیمه اول این بازی دو صحنه مشکوک رقم خورد که  هر دو در محوطه جریمه تیم هوادار اتفاق افتاد. ابتدا در دقیقه ۲۱ گل مهدی ترابی در شرایطی به ثمر رسید که پیش از آن به نظر توپ در موقعیت مشکوک […]

تیم پرسپولیس در حالی با یک گل در هوادار را شکست داد که در نیمه اول این بازی دو صحنه مشکوک رقم خورد که  هر دو در محوطه جریمه تیم هوادار اتفاق افتاد. ابتدا در دقیقه ۲۱ گل مهدی ترابی در شرایطی به ثمر رسید که پیش از آن به نظر توپ در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید. با این حال هواداران پرسپولیس معتقد بودند که به دلیل برخورد توپ با بازیکن هوادار در آخرین لحظه، این صحنه آفساید نیست.

دقایقی بعد نیز برخورد نبیل باهویی با مدافع هوادار باعث سرنگونی مهاجم سوئدی پرسپولیس شد تا پرسپولیس خود را مستحق یک ضربه پنالتی در آخرین دقایق اول ببیند.

با این حال در نیمه دوم نی یک صحنه جنجالی رقم خورد و این بار ارسال پاس مهدی ترابی با گل نبیل باهویی همراه شد اما کمک داور پرچم را بالا برد و داور نیز گل پرسپولیس را مردود و اعلام کرد که توپ پیش از ارسال از خط عرضی گذشته بود.

در همین خصوص نظرات کارشناسان داوری را در ادامه می‌خوانید:

گل اول پرسپولیس (دقیقه ۲۱ – مشکوک به آفساید) 

محمدرضا ابوالفضلی:در این صحنه ممکن است این ذهنیت بوجود بیاد که مدافع با فاصله، نزدیک شده و آگاهانه به توپ ضربه زده، اما نکته بسیار مهم اینست، علی‌رغم اینکه هم مهاجم و هم مدافع بر سر  تصاحب و دفعِ توپ جدال میکنند، توپ به صورت کاملا تصادفی به مهاجمی از پرسپولیس که در وضعیت آفساید قرار داشته، میرسد، لذا این گل آفساید بوده و مردود است.

مهدی عالیقدر: از آنجا که مدافع و مهاجم هر دو جدال بر سر توپ دارند و توپ به مهاجمی که در موقعیت آفساید قرار دارد، می‌رسد، گل مردود است.

ابراهیم میرزابیگی: به نظر می‌رسد مهدی ترابی در آفساید قرار داشت.

تورج حق‌وردی: مهدی ترابی در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و کمک داور اشتباه کرد.

برخورد در محوطه جریمه هوادار (دقیقه ۳۶ – مشکوک به پنالتی) 

محمدرضا ابوالفضلی: در این صحنه مدافع هیچ گونه خطایی انجام نداد بلکه این مهاجم است که خودش برخورد را به وجود آورد. بنابراین پنالتی رخ نداد.

ابراهیم میرزابیگی: پنالتی نبود. بازیکن هوادار ساکن بود و بازیکن پرسپولیس با او برخورد کرد.

تورج حق‌وردی: خطای پنالتی رخ نداد.

اوت به سود هوادار (دقیقه ۶۱ – مشکوک به گل صحیح) 

ابراهیم میرزابیگی: قطر توپ حدود ۲۲ سانتی‌متر است که حتما باید خارج شود اما در این صحنه به نظر توپ کاملا خارج نشده بود و باید ادامه بازی می‌داد.

تورج حق‌وردی: نمی‌شود نظر قطعی داد ولی جایگیری کمک داور بسیار خوب است.

گل مردود پرسپولیس (دقیقه ۶۱ – مشکوک به آفساید) 

ابراهیم میرزابیگی: این صحنه آفساید نیست چون اگر دروازه‌بان از خط عرضی بگذرد، مشمول قانون قرارگیری پشت توپ نمی‌شود و به این ترتیب این صحنه هم آفساید نیست.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با برد به استقبال استقلال رفت/ عبور سرخ‌ها از هوادار به عشق دربی

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9749 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید