شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9642 |
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فاطمه سعادتى قبل از رفتن به اتاق عمل براى ترمیم پارگى رباط صلیبى زانویش از بازگشت براى تغییر رنگ مدال‌هاى برنز خود خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، فاطمه سعادتى دارنده مدال برنز بازی‌هاى آسیایى ٢٠٢٢ هانگژو در رشته کاراته عصر امروز زانو و رباط صلیبى خود را در تهران به تیغ جراحى دکتر سهراب کیهانى سپرد تا بعد از سپرى کردن دوران نقاهت به تاتامى بازگشته و رنگ مدال‌هاى خود در بازی‌هاى آسیایى و قهرمانى آسیا را خوش رنگ‌تر از قبل کرده و به کسب طلاى قهرمانى ٢٠٢۵ جهان بیاندیشد.فاطمه سعادتى که تنها ٢٣ سال دارد، قبل از عمل جراحی زانوی خود به “ورزش سه” گفت: “خیالم از بابت عمل جراحى با وجود دکتر کیهانى کاملا جمع است، کارهاى نیمه تمام زیادى بر روى تاتامى دارم که به زودى برمى‌گردم تا آنها را تمام کنم. باید رنگ مدال‌هایم را در بازی‌هاى آسیایى و قهرمانى آسیا از برنز عوض کنم تا خوش رنگ‌تر شوند، براى همین دیگر وقت فکر کردن به این اتفاق که چرا در قهرمانى جهان و آستانه کسب مدال با اهمیت آن آسیب دیدم نیست. مى‌دانم کاراته ایران منتظرم خواهد ماند تا دوباره روى تاتامى همه تلاش خود را به کار بندم. قهرمانى ٢٠٢۴ آسیا، قهرمانى ٢٠٢۵ جهان، بازی‌هاى آسیایى ناگویاى ژاپن بى شک نزدیک است و نمى‌خواهم هیچ فرصتى را با توجه به تلاش‌هاى خود از دست بدهم.”فاطمه سعادتى دختر کوه دشتى و قهرمان لر کاراته ایران در سال ٢٠٢٣ ابتدا مدال برنز قهرمانى آسیا و بعد از آن برنز بازی‌هاى آسیایى را کسب کرد تا راهى بوداپست مجارستان و رقابت‌هاى قهرمانى جهان شود.

در رقابت‌هاى وزن منهاى ۵۵ کمیته انفرادى قهرمانى جهان در حالیکه فاطمه سعادتى دور نخست حریف خود از تونس را ۴ بر صفر شکست داد و توانست ۳ بر ۲ و ۵ بر صفر حریفانى از برزیل و الجزایر را مغلوب کند در چهارمین مبارزه مقابل گرانوا دارنده مدال طلای المپیک از بلغارستان یک بر صفر مسابقه را واگذار کرد تا راهى جدول شانس مجدد براى کسب مدال برنز شود.در این مرحله سعادتى براى رسیدن به رقابت بر سر برنز جهان، حریف خود از فرانسه را یک بر صفر مغلوب کرد تا قدم آخر مبارزه با نماینده اوکراین و نفر اول رنکینگ جهان باشد. اما در چهار ثانیه آخر مبارزه با حریف فرانسوى رباط صلیبى زانوى این دختر آینده دار کاراته ایران پاره شده بود.سعادتى مى‌گوید: “چهار ثانیه مانده بود تا با بردن حریف فرانسوى به رقابت برنز برسم، رباط صلیبى‌ام پاره شد اما با درد ادامه دادم. مسابقه را بردم و به دیدار بر سر برنز جهان راه یافتم اما با آن صدمه دیدگى شدید دیگر نمى‌شد مسابقه داد.”فاطمه سعادتى از ٩ سالگى کاراته را در کوهدشت زیر نظر صغرى رحیمى و طیبه محمدى آغاز کرد و با سالها شاگردى فاطمه چالاکى از قهرمانان و ملى پوشان عنوان دار سابق کاراته‌ى ایران به تیم تیم ملى کاراته رسید.گوشه‌اى از افتخارات فاطمه سعادتى در کاراته:🥇انفرادى جوانان ٢٠١۶ آسیا🥈جایزه بزرگ ٢٠٢٢ روسیه🥉انفرادى قهرمانى ٢٠٢٢ آسیا🥉انفرادى قهرمانى ٢٠٢٣ آسیا🥉بازی‌هاى آسیایى ٢٠٢٢ هانگژو✍🏻 پوریا تابان

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9642 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید