شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9391 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۳ | ارسال توسط :
22 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دیوید تیلور در سال های گذشته، آنقدر حسن یزدانی را در مسابقات جهانی شکست داده که همه تصور می کنیم او ورزشکاری شکست ناپذیر است. تیلور اما ۸ سال پیش در مسابقات جایزه بزرگ باکو (۲۰۱۵) در کمتر از ۳ دقیقه بدجوری مقابل یک ایرانی شکست خورد. او کسی نبود به جز احسان لشگری که […]

دیوید تیلور در سال های گذشته، آنقدر حسن یزدانی را در مسابقات جهانی شکست داده که همه تصور می کنیم او ورزشکاری شکست ناپذیر است.

تیلور اما ۸ سال پیش در مسابقات جایزه بزرگ باکو (۲۰۱۵) در کمتر از ۳ دقیقه بدجوری مقابل یک ایرانی شکست خورد. او کسی نبود به جز احسان لشگری که دیوید تیلور را با نتیجه قاطعانه ۱۰ – صفر شکست داد و اشک او را درآورد.

تیلور در مجموع ۱۲ بار با ایرانی ها کشتی گرفته و غیر از دو باخت به لشگری و یزدانی، ۱۰ برد کسب کرده است. (۵ برد آن برابر حسن یزدانی بوده)

بیشتر بخوانید: سلطه دیوید تیلور در رنکینگ جهانی و صعود حسن یزدانی

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9391 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید