شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8994 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۷ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

در پی اتفاقاتی که در حین مبارزه محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد رخ داد و پرتاب بطری آب به تشک، اتحادیه جهانی کشتی (UWW) محمدعلی گرایی را به حالت تعلیق درآورد. در مبارزه حساسِ محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی در مرحله مقدماتی وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات جهانی، در حالی […]

در پی اتفاقاتی که در حین مبارزه محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد رخ داد و پرتاب بطری آب به تشک، اتحادیه جهانی کشتی (UWW) محمدعلی گرایی را به حالت تعلیق درآورد.

در مبارزه حساسِ محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی در مرحله مقدماتی وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات جهانی، در حالی که نتیجه مساوی دنبال می شد، یک بطری آب به تشک پرتاب و مانع از اجرای فن از سوی کشتی‌گیر ژاپنی شد.

بعد از وقفه ایجاد شده در این مبارزه، کشتی با نتیجه مساوی به سود گرایی تمام شد اما با توجه به حساسیت مبارزه‌های این وزن از جهت کسب سهمیه المپیک، ژاپنی‌ها نسبت به پرتاب بطری به تشک معترض شدند و اعتقاد داشتند این اقدام منجر به عدم اجرای فن از سوی کشتی‌گیرشان و تغییر نتیجه شده است. آنها محمدعلی گرایی برادر بزرگتر محمدرضا را پرتاب کننده بطری به تشک معرفی کردند.

به این ترتیب محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی فعلاً اجازه حضور در مسابقه‌ای را ندارد تا اینکه در مورد اتفاقی که در سالن اشتارک آره‌نا رخ داد، اتحادیه جهانی تشکیل جلسه دهد.

فدراسیون کشتی نیز دفاعیه خود از عضو تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها را به اتحادیه جهانی (UWW) ارسال خواهد کرد و باید دید کمیته انضباطی این اتحادیه چه تصمیمی در این‌باره خواهد گرفت و آیا این موضوع محرومیتی برای محمدعلی گرایی در پی خواهد داشت یا نه

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8994 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید