شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8607 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۶ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

برونو فرناندز می‌گوید که دوست دارد در منچستریونایتد در کنار ژوائو نوس، بازیکن شگفت‌انگیز بنفیکا بازی کند.

به گزارش “ورزش سه”، یونایتد در حال بررسی جذب ژوائو نوس، ستاره ۱۹ ساله بنفیکا و در تلاش برای تقویت خط میانی خود است. برونو، کاپیتان یونایتد در مورد توانایی‌های هموطنش برای بازی در این تیم صحبت کرده است. این نوجوان در حال حاضر به یک ملی پوش مطمئن تبدیل شده است و ۳۸ بازی برای بنفیکا در لیگ انجام داده است و هم در هافبک مرکزی و هم در خط دفاعی بازی می‌کند. نوس از سیستم قراردادی جوانان بنفیکا استفاده کرده است و قراردادی تا سال ۲۰۲۸ دارد، به این معنی که باشگاه عجله‌ای برای فروش او نخواهد داشت. آنها همچنین در موقعیت مذاکره قوی قرار دارند و بعید است که اجازه دهند این استعداد جوان به قیمتی ارزان تیم را ترک کند.از برونو فرناندز در مورد احتمال خرید این بازیکن توسط یونایتد پرسیده شد و او پاسخ داد: “مربی من در یونایتد باید بگوید که آیا او جایی در تیم دارد یا نه. او بازیکن بزرگی است، نمی‌دانم جایی خواهد داشت یا نه. بستگی به مربی و ایده‌های او دارد.اما او یک بازیکن عالی و یک بچه بسیار حرفه‌ای است، او هر کجا که برود آینده درخشانی خواهد داشت. من دوست دارم او را در کنار خود در باشگاه ببینم. زیرا او کیفیت و آینده درخشانی خواهد داشت. تصمیم به خودش بستگی دارد. من بهترین‌ها را برایش می‌خواهم.”

یونایتد می‌تواند به دنبال پیشنهادی برای این ستاره جوان در ژانویه هم باشد، اما به نظر می‌رسد قرارداد تابستانی با او محتمل‌تر است. اریک تن‌هاخ در این فصل برای یافتن تعادل در خط میانی به مشکل خورده است و خریدهای جدید سفیان امرابط و میسون مانت هنوز در تلاش برای نشان دادن جای خود در اولدترافورد هستند.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8607 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید