شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7792 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۰ | ارسال توسط :
20 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

ژیمناستیک ایران برای نخستین بار توسط مهدی الفتی در فینال تک اسباب صاحب نماینده شد.

به گزارش “ورزش سه”، در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های ژیمناستیک، مهدی الفتی با امتیاز ۱۴.۵۶۶ در میان ۱۶ شرکت کننده در پرش از خرک، بعد از ژیمناست ژاپنی در رده دوم قرار گرفت و جواز حضور در فینال را به دست آورد.این نخستین باری است که یک ژیمناست ایرانی با قرار گرفتن در بین ۸ نفر برتر تک اسباب، فینالیست بازی‌های آسیایی می‌شود.محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم پس از صعود الفتی به فینال حرکت پرش از خرک گفت:”الفتی نمایش خوبی داشت و اگر بتواند در فینال هم امتیاز خوبی را به دست بیاورد، قطعا یکی از شانس‌های کسب مدال خواهد بود. ما تا به حال در تک اسباب فینالیست نداشتیم و امیدواریم الفتی بتواند نخستین مدال آور تاریخ ژیمناستیک ایران در بازی‌های آسیایی باشد.”

همچنین در پایان دور مقدماتی رقابت‌های ژیمناستیک، محمدرضا خسرونژاد با امتیاز ۷۵.۷ در مکان دهم قرار گرفت و محمدرضا حمیدی با امتیاز ۷۴.۷ دوازدهم شد. به این ترتیب دو ژیمناست کشورمان در جمع فینال فینالیست‌های ۶ اسباب که روز سه شنبه ۴ مهر برگزار می‌شود حضور خواهند داشت و با ۱۷ ژیمناست دیگر برای کسب مدال رقابت می‌کنند.فینال‌‌های تک اسباب هم روز سه شنبه برگزار می‌شود که مهدی الفتی در بین ۸ نفر برتر پرش از خرک حضور دارد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7792 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید