شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6726 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۱ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان که در شهر بوگوتا کلمبیا جریان دارد، بامداد امروز در دسته فوق سنگین دو نماینده کشورمان یعنی علی داودی و آیت شریفی روی تخته رفتند. * چهارمی داودی و ششمی شریفی در یک ضربدر این رقابت آیت شریفی در حرکت یک ضرب وزنه‌های ۱۹۰ و ۱۹۶ کیلو […]

در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان که در شهر بوگوتا کلمبیا جریان دارد، بامداد امروز در دسته فوق سنگین دو نماینده کشورمان یعنی علی داودی و آیت شریفی روی تخته رفتند.

* چهارمی داودی و ششمی شریفی در یک ضرب
در این رقابت آیت شریفی در حرکت یک ضرب وزنه‌های ۱۹۰ و ۱۹۶ کیلو را مهار کرد و وزنه ۲۰۱ کیلو را انداخت و ششم شد.
علی داودی دیگر وزنه بردار کشورمان در یک ضرب وزنه های ۱۹۷ و ۲۰۲ را با موفقیت بالای سر برد، اما در مهار وزنه ۲۰۴ کیلو ناکام بود و در رده چهارم ایستاد.
در یک ضرب لاشا تالاخادرزه گرجستانی با رکورد ۲۱۵ کیلوگرم اول شد و لالایان از ارمنستان با ۲۱۵ کیلوگرم مدال نقره گرفت و گور میناسیان از بحرین هم با رکورد ۲۱۲ کیلوگرم به مدال برنز رسید.
در حرکت دو ضرب آیت شریفی دوبار در مهار زنه ۲۳۰ کیلو گرم ناکام بود و در بار سوم وزنه ۲۳۶ را با موفقیت بالای سر برد.

* فرصت طلایی که از دست رفت
علی داودی، نایب قهرمان المپیک توکیو در دو ضرب وزنه‌های ۲۴۰ کیلو و ۲۴۷ کیلو را با موفقیت مهار کرد و در حالی که با مهار وزنه ۲۵۲ می‌توانست مدال طلای دو ضرب را بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد و او چهارم شد.
بدین ترتیب وزنه برداران ایران از رسیدن به مدال در این دسته بازماندند.
تالاخادزه گرجستانی در دو ضرب با ۲۵۱ و مجموع با ۴۶۶ کیلو طلا گرفت.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6726 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید