شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5749 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۱ | ارسال توسط :
15 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

چهارمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان به مدت سه روز به میزبانی آذربایجان در باکو برگزار شد. در این دوره از مسابقات ۵ داور بین المللی کشورمان از جمله جواد سلیمی رئیس پیشین کمیته داوران کشورمان کار قضاوت بر مسابقات را برعهده داشتند که در جریان روز دوم این مسابقات […]

چهارمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان به مدت سه روز به میزبانی آذربایجان در باکو برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۵ داور بین المللی کشورمان از جمله جواد سلیمی رئیس پیشین کمیته داوران کشورمان کار قضاوت بر مسابقات را برعهده داشتند که در جریان روز دوم این مسابقات وی از قضاوت مبارزه نماینده رژیم اشغالگر قدس انصراف داد.

وی که در پنل داوری تاتامی ۲ به عنوان داور کنار حضور داشت،  برای این مبارزه به عنوان سرداور وارد تاتامی شد که پس از آنکه از ملیت دو کاراته کا مطلع شد، موضوع را با رئیس شورای داوران جهان مطرح و به جای وی مدیر همان تاتامی قضاوت را ادامه داد.

جواد سلیمی از داوران برجسته کاراته دنیاست که سالهاست از سوی شورای داوران WKF برای قضاوت در مسابقات دعوت می‌شود.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5749 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید