شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5404 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ | ارسال توسط :
15 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

جدایی غیرمنتظره یک بازیکن بزرگ ممکن است پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

به گزارش “ورزش سه” لیگ برتر فوتسال در آرامش تعطیلات نیم فصل به سکوت فرو رفته است، اما بازار داغ اخبار پیرامون شایعات نقل‌وانتقلاتی باعث شده تا رسانه‌ها در این بازه زمانی گمانه‌زنی‌های خودشان را پوشش بدهند و تعدادی از تیم‌ها بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.با توجه به قوانین نقل و انتقالات لیگ دسته اول، بازیکنانی که خواهان حضور در تیم‌های سطح پایین‌تر هستند، موظف هستند تا پیش از شروع نیم‌فصل دوم قرارداد خود را با تیم لیگ برتری فسخ کنند.در همین کِش‌وقوس‌ها، قدرت بهادری از تیم کراپ جدا شد که قابل پیش‌بینی هم بود. زیرا علی افضل از بطن شروع کارش در تیم الوندی، چندین بازی او را روی سکوها نشاند و اعتقادی به این بازیکن نداشت.

محمود خوراکچی، جایگزین رضا کردی در تیم ایرالکو اراک شد تا هدایت این تیم را در نیم فصل دوم بر عهده بگیرد. با حضور خوراکچی در لیگ‌برتر، تب و تاب نیمکت‌ها در نیم فصل دوم بالا خواهد رفت. اما مهم‌ترین و غیرمنتظره‌ترین خبر به زودی فاش می‌شود.یک بازیکن مطرح و بزرگ در فوتسال ایران که افتخارات پُرشماری را در عرصه باشگاهی و ملی در ویترین دوران بازیگری‌اش دارد، طی روزهای آینده از تیم لیگ برتری جدا می‌شود و سپس پیشنهادهایش را بررسی می‌کند.بنا به اخباری که به دست خبرنگار ورزش سه رسیده، دلیل جدایی این بازیکن مشکلات شخصی بوده و دیگر قادر به همراهی باشگاه تحت قراردادش در ادامه راه نیست. بنا به درخواست این بازیکن مطرح، از اعلام نام وی و مطرح کردن مشکلات اصلی‌اش معذوریم. اما همین‌قدر بدانید که جدایی این بازیکن، یک بمب را در فوتسال ایران خواهد ترکاند و البته تیم بعدی او هم ماجراهای جنجالی مختص به خود را دارد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5404 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید