شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5396 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ | ارسال توسط :
15 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

محرومیت مهدی جاوید، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتسال ایران در نتایج نیم فصل مدافع عنوان قهرمانی، حسابی به چشم آمده است.

به گزارش “ورزش سه” اولین پاسخ روشنی که می‌توان به اولین شکست فصل آن‌ها و افزایش یافتن اختلاف امتیازات‌شان با گیتی‌پسند اشاره کرد؛ “”یکی از همه چیز بوده است”” و آن‌ هم محرومیت مهدی جاوید قلمداد می‌شود. ماشین گلزنی فوتسال ایران که در فصل گذشته به عنوان آقای گلی دست یافت و از پایه‌های قهرمانی مس سونگون به شمار می‌رفت، در آغاز لیگ جاری به علت شکایت باشگاه کراپ و داستان‌های ملال آوری که به محکومیت وی ختم شد، از همراهی تیمش در مسابقات محروم بوده است.بازیکنان مس سونگون، طی سیزده دیدار نیم فصل نخست ۵۳ بار دروازه‌ها را فرو ریخته‌اند و خط آتش لیگ را از آن خود کرده‌اند، اما بهترین گلزن‌شان از این حیث، بهروز عظیمی بوده با ۹ گل، و سهم تعداد گل‌های دیگر بین ۱۳ بازیکن تقسیم شده است. با این حال ضربات نواخته شده بی‌شمار بوده اما نتایج حاصل آمده بیانگر این خواهد بود که مس‌سونگون بدون مهدی جاوید، صاعقه بدون آتش بوده است.غیبت گلزن قهار مدافع عنوان قهرمانی ضربه بسیار بزرگی به آن‌ها زده است و همین مسئله باعث شده تا اسماعیل تقی‌پور در بسیاری از نشست‌های خبری و مصاحبه‌هایش به آن اشاره کند. جاوید فصل گذشته، بهترین دورانش را سپری کرد و ۳۷ بار موفق به گلزنی شد که رکورد عناوین قبلی‌اش را ارتقا بخشید تا دست نیافتنی‌تر از گذشته باشد.

محرومیت جاوید تا ۲۱ آذرماه ادامه‌دار خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که آقای گل ایران اگر مشکل خاصی برایش پیش نیاید از هفته شانزدهم و بازی در برابر مقاومت البرز در دسترس باشد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5396 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید