شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5007 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۰ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: ملی‌پوشان ما توانایی کسب مدال در المپیک پاریس را دارند و من به این موضوع خوشبین هستم.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، محمدرضا خیرخواه، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان، پس از کسب مدال نقره مهدی الفتی در فینال پرش خرک بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: الفتی با قدرت تمام این مدال ارزشمند را پس از ۸۰ سال و برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک کشورمان به دست آورد تا شگفتی ساز شویم. ما می توانستیم یک مدال دیگر هم توسط کهنی کسب کنیم که متأسفانه روی یک لغزش به فینال نرسید و اگر فینالیست می‌شد قطعاً روی سکو می‌رفت.ویدئو: ۳۱۲۱۰۳وی افزود: پیش‌بینی کرده بودم که ۲ مدال، یکی در دار حلقه و دیگری در پرش خرک را کسب می‌کنیم که مهدی توانست در پرش خرک نایب قهرمان شود.سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درباره وضعیت نابسامان فدراسیون ژیمناستیک پیش از بازی‌های آسیایی گفت: می‌دانید که پیش از رقابت‌ها چه جو بدی به دلیل عدم صدور لایسنس‌ها حاکم بود اما توانستیم بچه‌ها را آماده مسابقات کنیم و با این شرایط به هانگژو آمدیم. خسرونژاد به مقام هفتم قهرمان قهرمانان رسید و سایر نفرات هم نظیر حمیدی و کهنی عملکرد خوبی داشتند. افسوس می‌خورم که کهنی به فینال بازی‌های آسیایی نرسید.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درباره کسب سهمیه المپیک بیان کرد: می‌توانیم سهمیه بگیریم و حتی می‌توانیم در المپیک مدال داشته باشیم. مدال نقره الفتی را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5007 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید