شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4581 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۸ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

پس از ماجراهای پیش آمده برای تیم‌ملی واترپلوی ایران به نظر می‌رسد با تصمیم اتخاذ شده دیگر امکان اضافه شدن دو بازیکن به جمع ملی‌پوشان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو وجود ندارد!

به گزارش”ورزش سه” و به نقل از ایسنا، ‌تمرینات تیم ملی واترپلوی ایران برای آماده سازی و حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ از ابتدای خرداد ۱۴۰۲ آغاز شد و تا هم اکنون زیر نظر کادر فنی تیم‌ملی در حال پیگیری است. ملی‌پوشان واترپلوی ایران روزهای زوج در دو نوبت صبح و عصر به مدت هفت ساعت و روزهای فرد حدود چهار ساعت تمرینات سخت و پرفشار خود را برای رسیدن به آمادگی بدنی مطلوب و مرور تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها در دو استخر زیر نظر مهدی پنام‌تاش، سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کنند و به تازگی دژان میلاکوویچ نیز به عنوان مدیر فنی به جمع تیم‌ملی واترپلو اضافه شده است.چندی پیش از سوی یکی از بازیکنان تیم‌ملی واترپلوی ایران بیانیه‌ای منتشر شد که نام هشت ملی‌پوش واترپلوی ایران در آن به چشم می‌خورد. در آن بیانیه اعلام شده بود که ارشیا الماسی، حامد ملک‌خانبانان، پیمان اسدی، سهیل رستمیان، امین قویدل، امیرحسین کیهانی، مهدی یزدانخواه، امیر حسین رهبر با توجه به فراهم نبودن شرایط از همراهی تیم‌ملی در بازی‌های آسیایی انصراف می‌دهند.زمان زیادی نگذشت که پس از انصراف هشت ملی‌پوش واترپلوی ایران از حضور در بازی‌های آسیایی، چهار بازیکن با تغییر نظر خود به جمع تیم‌ملی اضافه شدند. ارشیا الماسی، مهدی یزدانخواه، امیر حسین رهبر و امین قویدل چهار ملی پوشی بودند که به جمع تیم‌ملی واترپلوی ایران پیوستند تا تمرینات خود را دنبال کنند. این پایان ماجرا نبود و دو بازیکن دیگر به نام‌های پیمان اسدی و سهیل رستمیان نیز با تغییر نظر خود به جمع ملی‌پوشان واترپلو ایران اضافه شدند تا در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند.

در بین این هشت نفر اما حامد ملک‌خانبانان به عنوان کاپیتان تیم‌ملی واترپلو و امیرحسین کیهانی دو بازیکنی هستند که هنوز تصمیمی به بازگشت ندارند و حضور آن‌ها در تیم‌ملی به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی مشخص نیست؛ در حالی که هر دوی آن‌ها سابقه همراهی تیم‌ملی در بازی‌های آسیایی دوره قبل و کسب مقام سومی این مسابقات را در کارنامه دارند.نکته قابل اشاره اینکه دانیال خاکبان، رییس کمیته فنی واترپلو در مورد امکان بازگشت حامد ملک‌خانبانان و امیرحسین کیهانی به اردوی تیم‌ملی واترپلوی ایران بیان کرد محدودیت و منعی برای حضور این دو بازیکن به منظور همراهی تیم‌ملی واترپلو وجود ندارد.اما بر اساس اطلاعات به دست آمده، کادر فنی تیم‌ملی واترپلو تصمیم نهایی خود را در مورد حامد ملک‌خانبانان و امیرحسین کیهانی اتخاذ کرده است و دیگر امکان حضور و اضافه شدن این دو بازیکن در تیم‌ملی واترپلوی ایران وجود ندارد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4581 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید