شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4422 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

در فهرست بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال تا پایان نیم فصل نخست، نام امیررضا خون‌جهان بازیکن جوان تیم پالایش نفت بندرعباس جلب نظر می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، جایزه آقای گلی لیگ برتر فوتسال در این فصل با وجود غیبت صاحبان همیشگی‌اش، دو مدعیِ ملی‌پوش، شناخته شده و بزرگی دارد. محمدحسین درخشانی و بهروز عظیمی تا پایان نیم فصل اول از بخت‌های اصلی کسب این عنوان به شمار می‌روند، اما نمی‌توان از بهروز اسدی و مهدی دهقان‌نژاد که فصل موفقی را پشت سر گذاشته‌اند، چشم‌ها را دزدید.اما غیرمنتظره‌ترین چهره و نام در فهرست بهترین گلزنان، از جنوب سرچشمه گرفته است. امیررضا خون‌جهان، با ثبت آماری خیره کننده برای رسیدن به کفش طلای لیگ با ستاره‌های مدعی قهرمانی مبارزه می‌کند.خون‌جهان ۲۴ ساله در بازی مقابل شهرداری ساوه، دو گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. همچنین او با دبلی که ثبت کرد، ۱۰ گله شد و پس از محمدحسین درخشانی، دومین گلزن برتر فصل یاد می‌شود.

نکته چشم‌نوازی که در استعداد بی‌نظیر بازیکن پالایش نفت بندرعباس جلب نظر می‌کند، پُست اصلی بازی اوست. خون‌جهان با وجود اینکه “”عقب‌گیر”” محسوب می‌شود و ماموریتش دفاع‌کردن از دروازه تیم خودی بوده است، اما کَما اینکه پُرتلاش و سخت‌کوش نشان داده در فاز هجومی نیز بهترین نقش را ایفا کرده و در طی دوران حضورش، آینده دار، باهوش و البته عطش گلزنی‌اش را به تصویر کشیده.پس از یک سال موفق در قندکاترین آمل و آماری قابل قبول با ۹ گل و ۱۲ پاس‌گل، مدیران پالایش را مُجاب نمود تا به سراغ یکی از بهترین بومی‌های شهرشان بروند.*تفکیک ۱۰ گل امیررضا خون‌جهان در نیم فصل اول لیگ برتر؛یک‌ گل به مس سونگونیک گل به ایرالکو اراکیکی گل به کراپ الوندیک گل به سن ایچ ساوهیکی گل به فولاد زرندیک گل به آناصنعت قمدو گل به حافظ ساریدو گل به شهرداری ساوهبه عقیده بسیاری از کارشناسان فوتسال و مربیان، خون‌جهان از شانس بسیاری بالایی برای حضور در لیست وحید شمسایی در دو دیدار دوستانه ملی برابر روسیه، برخوردار است.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4422 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید