شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4273 |
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

وینیسیوس جونیور در نیمه اول بازی برزیل مقابل کلمبیا، با مصدومیت زمین را ترک کرد.

به گزارش “ورزش سه”، برزیل در هفته پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی برابر کلمبیا قرار گرفت و در حالی که تا دقیقه ۷۵ یک بر صفر پیش بود، در چهار دقیقه دو گل دریافت کرد و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.گل اول شاگردان فرناندو دینیز در دقیقه ۴ توسط گابریل مارتینلی روی پاس وینیسیوس جونیور به ثمر رسید. در ادامه کمی از سرعت بازی کم شد.در دقیقه ۲۷، وینیسیوس ‌پس از یک کورس، ناگهان احساس ناراحتی کرد و به زمین افتاد. کادر پزشکی برزیل به زمین آمد و پس از معاینه تشخیص داد که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و باید تعویض شود. این بازیکن در حالی که به شدت از وضعیت شاکی بود، تعویض شد و جایش را به ژوائو پدرو داد.

این مصدومیت در صورتی بود که این بازیکن تازه پس از مصدومیت قبلی‌اش به شرایط خوبی در رئال مادرید رسیده بود و در آخرین بازی‌اش پیش از فیفادی مقابل والنسیا دبل کرده بود.او پس از پایان بازی در مورد آسیب‌دیدگی‌اش به خبرنگاران گفت: «فکر کنم همان مصدومیت دفعه قبل است. فردا آزمایش می‌دهم ببینم وضعیت چگونه است. با توجه به صحبت‌های پزشکان بعید است به بازی با آرژانتین برسم. همه راه‌ها را امتحان خواهیم کرد تا هر چه زودتر به زمین برگردم.»

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4273 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید