شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4267 |
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ | ارسال توسط :
18 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

لوئیز دیاز پس دبل برابر برزیل و گرفتن سه امتیاز برای کلمبیا، گل‌هایش را به پدرش تقدیم کرد.

به گزارش “ورزش سه”، دیشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، کلمبیا میزبان برزیل بود.آن‌ها ابتدا با گل گابریل مارتینلی عقب افتادند ولی برای جبران گل تلاش زیادی کردند و در دقیقه ۷۵ تا ۷۹، لوئیز دیاز وینگر لیورپول، روی دو سانتر، دو گل به ثمر رساند و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.پدر این بازیکن که به تازگی از ماجرای گروگان‌گیری آزاد شده است، امشب در ورزشگاه حضور داشت. واکنش‌ها و گریه‌های از روی شوق او پس از دو گل پسرش به سرعت در فضای مجازی وایرال شد.

هواداران این صحنه‌ها را یکی از زیباترین صحنه‌های فوتبال در روزهای اخیر دانستند. دیاز که پس از پایان بازی نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و شروع به گریه کرد، درباره احساسش پس از این دو گل صحبت کرد.«خوشحالم که به برد تیمم کمک کردم. بازیکنان دیگر تلاش زیادی کردند و این برد فقط به‌خاطر من نیست. در جریان بازی به فکر پدرم بودم. او همیشه ذهنیت بزرگی در لحظات سخت دارد. خوشحالم که در ورزشگاه حضور داشت. این دو گل و پیروزی را به او تقدیم می‌کنم.»

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4267 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید