شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4127 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۸ | ارسال توسط :
18 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران کشور (انتخابی تیم‌های رده‌های‌ سنی) به میزبانی آکادمی ووشو در حال پیگیری است. عصر امروز جمعه در حاشیه این مسابقات و در چادری که برای گرم کردن ووشوکاران درنظر گرفته شده، پدر یکی از ووشوکاران در اعتراض به نتیحه‌ رقابت دخترش با خواهران منصوریان (سهیلا و شهربانو) به شدت درگیر می‌شود. […]

رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران کشور (انتخابی تیم‌های رده‌های‌ سنی) به میزبانی آکادمی ووشو در حال پیگیری است.

عصر امروز جمعه در حاشیه این مسابقات و در چادری که برای گرم کردن ووشوکاران درنظر گرفته شده، پدر یکی از ووشوکاران در اعتراض به نتیحه‌ رقابت دخترش با خواهران منصوریان (سهیلا و شهربانو) به شدت درگیر می‌شود. این درگیری صحنه‌هایی زشت و باور نکردنی را رقم می‌زند که جای تاسف دارد.

برگزاری مسابقات کشوری با تعداد شرکت‌کنندگان‌ زیاد در آکادمی ووشو که ظرفیت این تعداد را ندارد در کنار حضور آقایان در مسابقات دختران مسئله‌ای است که جای تامل دارد.

مهدی خانی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در این خصوص گفت: من در سالن مسابقات نبودم و حتما این مسئله را از طریق بانوانی که مسئولیت برگزاری را برعهده داشتند پیگیری خواهیم کرد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4127 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید