شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3922 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۶ | ارسال توسط :
20 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

الهه منصوریان، ملی‌پوش ووشو ایران پس از کسب پیروزی مقابل حریف پاکستانی خود گفت: این پیروزی را به همه مردم ایران، ورزشکاران و مسئولان فدراسیون تبریک می‌گویم. منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا کار حریفش را در همان راند نخست تمام نکرد گفت: بعد از سال‌ها به دلیل اینکه حریف ما هم لباس […]

الهه منصوریان، ملی‌پوش ووشو ایران پس از کسب پیروزی مقابل حریف پاکستانی خود گفت: این پیروزی را به همه مردم ایران، ورزشکاران و مسئولان فدراسیون تبریک می‌گویم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا کار حریفش را در همان راند نخست تمام نکرد گفت: بعد از سال‌ها به دلیل اینکه حریف ما هم لباس مناسبی داشت مسابقه‌ام پخش زنده بود به خاطر همین دوست داشتیم ووشو را به مردم ایران نشان دهیم. مسلما اختلافم با ووشوکار پاکستانی زیاد بود ولی به دلیل اینکه مسابقه قبلی هم ناک‌اوت کرده بودم تصمیمم بر این بود که ۲ راند مبارزه کنم تا در فضای مسابقه قرار بگیرم. در راند دوم تصمیم گرفتم که حریفم را ناک‌اوت کنم. حریفان اصلی من از کشورهای چین، هند و فلیپین هستند و فردا باید با برنده چین تایپه و اندونزی مبارزه کنم.

منصوریان در پایان گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم. همه زحمت‌ها را کشیده‌ایم و حالا وقت درو کردن مدال‌هاست. ان‌شاءالله نصیب ما بهترین مدال شود. قطعا ما آمده‌ایم که مدال طلا را بگیریم.

بیشتر بخوانید: مدال برنز الهه منصوریان قطعی شد

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3922 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید