شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3093 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۸ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

اگرچه مسابقات جهانی کشتی فرنگی چندماهی است که به پایان رسیده اما حواشی این رقابت‌ها، محمدعلی گرایی را رها نکرده است. کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه مسابقه محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی بطری آب معدنی را به روی تشک پرتاب کرد و همین موضوع باعث شد تا کشتی برادرش با حریف ژاپنی برای […]

اگرچه مسابقات جهانی کشتی فرنگی چندماهی است که به پایان رسیده اما حواشی این رقابت‌ها، محمدعلی گرایی را رها نکرده است. کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه مسابقه محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی بطری آب معدنی را به روی تشک پرتاب کرد و همین موضوع باعث شد تا کشتی برادرش با حریف ژاپنی برای مدتی به تعویق بیفتد. پس از این اتفاق ژاپنی‌ها با اعلام اینکه محمدعلی گرایی برادر محمدرضاگرایی عامل پرتاب بطری به روی تشک بوده خواستار برخورد با او شدند و در نهایت او از روی سکو به بیرون سالن هدایت شد. این اتفاق باعث شد تا اتحادیه جهانی کشتی محمدعلی گرایی را به صورت موقت تعلیق کند تا به این پرونده رسیدگی کند.

ابراهیم مهربان درباره آخرین پرونده محمدعلی گرایی در اتحادیه جهانی گفت: پس از این که ایمیلی از سوی اتحادیه جهانی به فدراسیون ارسال شد، ما هم دفاعیه خود را در رابطه با این کشتی‌گیر ارسال کردیم. اما تا به این لحظه هیچ نامه‌ای از اتحادیه جهانی مبنی بر محرومیت محمدعلی برای ما ارسال نشده است. صحبت از مدت زمان محرومیت گرایی گمانه‌زنی‌های رسانه‌هاست و هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است.

پس از تعلیق این فرنگی‌کار ایران، گمانه‌زنی در مورد مدت زمان محرومیت گرایی مطرح شد، برخی از محرومیت یک ساله او صحبت می‌کنند که در این صورت گرایی حضور در المپیک پاریس را از دست خواهد داد و همین موضوع ممکن است پایان دوران ورزشی او را رقم بزند.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3093 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید