شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18637 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۴۶ | ارسال توسط :
2 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی خود رسیده و تنها ۴ بازی تا فینال این رقابت‌ها باقی مانده است. امشب در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی دورتموند و پاری سن‌ژرمن به مصاف یکدیگر می‌روند و چهارشنبه شب هم رئال مادرید و بایرن مونیخ مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. از شما کاربران خبرورزشی خواستیم تا دو تیم […]

لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی خود رسیده و تنها ۴ بازی تا فینال این رقابت‌ها باقی مانده است.
امشب در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی دورتموند و پاری سن‌ژرمن به مصاف یکدیگر می‌روند و چهارشنبه شب هم رئال مادرید و بایرن مونیخ مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
از شما کاربران خبرورزشی خواستیم تا دو تیم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا را پیش‌بینی کنید و ۶۷٫۴ درصد معتقد هستند که دو تیم رئال مادرید و پاری سن‌ژرمن به فینال راه پیدا خواهند کرد و ۱۳٫۳ درصد هم بایرن مونیخ و تیم پاریسی را فینالیست می‌دانند.
بیشتر بخوانید: سکوت لواندوفسکی درباره توپ‌طلای جنجالی شکست؛ حق من بود! / سال ۲۰۲۱ هم می‌شد به جای مسی جایزه بگیرم

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18637 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید