شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18374 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۵۲ | ارسال توسط :
5 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

علیرضا دبیر درباره احتمال رقابت کامران قاسمپور با یزدانی برای رفتن به المپیک، خاطرنشان کرد: بالاخره ما می خواهیم تیم قوی شود. عزیزترین رفیق من پژمان درستکار است. تصمیم من برای تعویض او فنی نبود. من هنوز هم او را قبول دارم و عاشقش هستم و خیلی دوستش دارم. هنوز هم ایمان دارم او خوب […]

علیرضا دبیر درباره احتمال رقابت کامران قاسمپور با یزدانی برای رفتن به المپیک، خاطرنشان کرد: بالاخره ما می خواهیم تیم قوی شود. عزیزترین رفیق من پژمان درستکار است. تصمیم من برای تعویض او فنی نبود. من هنوز هم او را قبول دارم و عاشقش هستم و خیلی دوستش دارم. هنوز هم ایمان دارم او خوب است اما تصمیم من مدیریتی بود. ناراحت بودم از اینکه پژمان چرا استعفا داده است. دوست نداشتم این کار را بکنم اما اگر استعفای او را قبول نمی کردم نمی توانستم در این سیستم مدیریت کنم و از فردا همه دنبال استعفا بودند. هنوز هم خودم ناراحتم. هم دوستش دارم و هم قبولش دارم. من همیشه ۹ شب می خوابم اما سر آن تصمیم تا ۷ صبح نخوابیدم. مجبور شدم آن تصمیم را بگیرم.

دبیر تصریح کرد: خب وفتی با رفیق خودم این کار را بکنم،‌ کامران و حسن که مشخص است. قطعا هر تصمیمی به نفع تیم ملی کشتی کشورم باشد را می‌گیرم. درباره وزن ۸۶ کیلوگرم هر احتمالی وجود دارد. اینکه حسن آقا انتخاب شود و اینکه کشتی انتخابی بگذاریم، همه چیز به وضعیت کتف حسن آقا بستگی دارد. ما بر اساس وضعیت حسن تصمیم می‌گیریم اما حتما اشتباهی که دوره خود من شد و بدون تست به المپیک رفتم را نباید بگذاریم تکرار شود. باید حسن بخاطر خودش هم که شده تست شود.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18374 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید