شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18278 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۴۸ | ارسال توسط :
5 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

ناصر علیزاده، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی، در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، در دیدار فینال مقابل نورسلطان تورسینوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار قزاق و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا، روی تشک رفت و در پایان […]

ناصر علیزاده، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی، در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، در دیدار فینال مقابل نورسلطان تورسینوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار قزاق و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا، روی تشک رفت و در پایان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

علیزاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد و سپس با نتیجه هشت بر یک آتابک عزیزبیک‌اف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. او در دور نیمه‌نهایی نیز مقابل ماساتو سومی از ژاپن روی تشک رفت و در پایان به‌سختی و با نتیجه نزدیک یک بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

ایمان محمدی، دارنده مدال طلای امیدهای جهان و دو طلای آسیا، نیز در دیدار رده‌بندی وزن ۶۳ کیلوگرم، مقابل هائودانگ تان از چین روی تشک رفت و در پایان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز آسیا شد. او پیش از این در دور نخست استراحت کرد و سپس با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد اما در نیمه‌نهایی مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه سنگین یازده بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

امیر عبدی، نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز جوانان و امیدهای جهان، در دیدار رده‌بندی مقابل ابراگیم ماگمداف دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قزاقستان روی تشک رفت و با نتیجه چهار بر سه شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

عبدی پیش از این در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. او در دور دوم با نتیجه هشت بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه سنگین دوازده بر دو شکست خورد و راهی رده‌بندی شد.

پیش از این پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز با شکست ۹ بر صفر مقابل حریف خود از کره‌ شمالی در دیدار فینال به مدال نقره رسیده بود.

امین میرزازاده، نماینده سنگین‌وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان، آخرین نماینده ایران در پنج وزن نخست این رقابت‌هاست که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلای به روی تشک خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: صعود هرکول ایرانی به فینال کشتی فرنگی آسیا/ ۳ طلا در انتظار ایران

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18278 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید