شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17720 |
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ | ارسال توسط :
13 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درخصوص دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان کشتی، گفت: آقای هاشمی همیشه به کشتی لطف داشته است. او نگاه خاصی به این رشته ورزشی دارد و حمایت‌هایش دلگرم کننده است. در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد هستیم […]

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درخصوص دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان کشتی، گفت: آقای هاشمی همیشه به کشتی لطف داشته است. او نگاه خاصی به این رشته ورزشی دارد و حمایت‌هایش دلگرم کننده است. در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد هستیم و او هم به اردو آم و روحیه خوبی به ملی‌پوشان داد. من از ایشان و حمایت‌شان تشکر می‌کنم. 

وی افزود: ملی‌پوشان کشتی هم در چارچوب مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و امیدوارم بچه‌های ما بتوانند عملکرد موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشته باشند.

کاوه درباره تکمیل سهمیه‌های المپیک پاریس باقی ماندن ۳ سهمیه دیگر در کشتی آزاد کشورمان، خاطرنشان کرد: ما اگر در قرقیزستان و مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم سهمیه بگیریم، برای برنامه‌ریزی کار راحت‌تری خواهیم داشت. برای ۳ سهمیه باقی‌مانده می‌توانیم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و پس از آن برای المپیک کارهای لازم برای ورزشکاران انجام دهیم. هر چقدر زودتر این اتفاق رخ دهد،‌ کار ما و کشتی‌گیران آسان‌تر خواهد شد.

کاوه در خصوص آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی، تصریح کرد: حسن یزدانی به دلیل آسیب‌دیدگی کتف از میادین دور بود و با او در تماس هستیم. او یکی از نوابغ کشتی دنیاست و در حال مداوای کتف خود است. او از اوایل اردیبهشت به اردوی ما ملحق خواهد شد. حضور یزدانی برای بچه‌ها بسیار خوب است. کامران قاسم‌پور نیز تمرینات خود را انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیم برای المپیک یک تصمیم خوب بگیریم و به شرطی که یک حسن یزدانی خوب و آماده داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط رنکینگی ملی‌پوشان کشتی، اظهارداشت: اگر ما رنکینگ خوبی داشته باشیم، در بحث حریفان کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما مسابقات کرواسی را رفتیم و اگر نیاز باشد، به مسابقات مجارستان هم می‌رویم. برای مسابقات قهرمانی آسیا هم چند کشتی‌گیر برای رنکینگ می‌روند و هر چقدر ما امتیاز بهتری داشته باشیم، در تقسیم حریف شرایط بهتری خواهیم داشت.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17720 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید