یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17358 |
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

این روزها که مهدی تارتار با ملوان انزلی روی ابرها رژه می رود، شاید خیلی ها تصور می کنند چنین لحظاتی برای انزلی چی ها در رقابت های لیگ برتر تکرار نشده است. ملوان به قدری در همه سال های گذشته گرفتار مسائل مختلف بود که بعضی ها به سختی به یاد می آورند همین […]

این روزها که مهدی تارتار با ملوان انزلی روی ابرها رژه می رود، شاید خیلی ها تصور می کنند چنین لحظاتی برای انزلی چی ها در رقابت های لیگ برتر تکرار نشده است.

ملوان به قدری در همه سال های گذشته گرفتار مسائل مختلف بود که بعضی ها به سختی به یاد می آورند همین روزهای خوب در انزلی با یک مربی کروات که آن زمان بسیار ناشناخته بود، رقم خورده است.

بهترین عملکرد ملوان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به فصل سیزدهم باز می‌گردد. جایی که تیم دراگان اسکوچیچ با ۴۴ امتیاز فصل را در رتبه هفتم به پایان رساند.

با این حال ملوان هم اکنون جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده و می‌تواند با ادامه روند خوب خود در بازی‌های آتی، بهترین عملکردش در تاریخ لیگ را به ثبت برساند. 

بیشتر بخوانید: موفق‌ترین سرمربیان فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲

حمله همه جانبه به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17358 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید