شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17031 |
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ | ارسال توسط :
12 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

روز گذشته هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد و مدعی اصلی قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳ تصویر و ویدئویی را در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت که برخی رسانه‌های ایرانی و حتی رسانه‌ای بین‌المللی چون کانال یوتیوبی Nick’s Strength and Power را به اشتباه انداخت. گرگ ایرانی چندی روز پیش با انتشار آپدیت بدنی […]

روز گذشته هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد و مدعی اصلی قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳ تصویر و ویدئویی را در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت که برخی رسانه‌های ایرانی و حتی رسانه‌ای بین‌المللی چون کانال یوتیوبی Nick’s Strength and Power را به اشتباه انداخت.

گرگ ایرانی چندی روز پیش با انتشار آپدیت بدنی خود بعد از حدود ۴۰ روز سکوت خبرساز شده بود. با این حال، هادی چوپان توضیحی در مورد زمان و مکان تصاویر و ویدئوهای جدید خود نداده است، با این حال به نظر می‌رسد این آپدیت مربوط به یک یا دو هفته پیش از مستر المپیا ۲۰۲۲ باشد که در ادامه دلایل مربوط به این ادعا را بررسی خواهیم کرد.

در این ویدئو، هادی چوپان با کاتی نزدیک به دوره استیج دیده می‌شود و این در حالی است که حدود دو ماه تا مستر المپیا باقی مانده و در حال حاضر دوره کات وی به تازگی آغاز شده و طبیعی است که در چنین شرایطی، بدن او دارای حجم بیشتر و کات کمتری نسبت به این ویدئوی خبرساز باشد.

ضمنا یادآوری می‌کنیم که هادی امسال با حجم بیشتری نسبت به ویدئوی منتشر شده و البته کاندیشن و کات بهتری نسبت به ورژن سال گذشته روی استیج خواهد رفت. همچنین استایل موهای هادی چوپان در این ویدئو نشان می‌دهد که این ویدئو احتمالا مربوط به سال گذشته و باشگاهی که هنی رامبد در آن فعالیت دارد (در دالاس) ضبط شده باشد.

علاوه بر این برخی رسانه‌ها در رابطه با حضور هادی چوپان در خاک آمریکا خبرهایی منتشر کرده‌اند که در این میان، شخص هادی چوپان و یا منابع نزدیک به او در این باره اظهار نظری نداشته‌اند و از همین رو صحت این خبرها قابل تایید نیست.

باید دید هادی چوپان در شرایطی که امسال با بدنی به مراتب پخته‌تر روی استیج خواهد رفت به چه دلیلی آپدیت‌های بدنی سال گذشته خود را به اشتراک گذاشته است. برخی مدعی شده‌اند که این کار نتیجه منفی برای او به همراه خواهد داشت و این در حالی است که رقبای هادی همه روزه آپدیت‌های جدیدی از خود منتشر می‌کنند.

عکس| اقدام عجیب هادی چوپان همه را به اشتباه انداخت!
یکی از تصاویری که در روزهای اخیر از آن به عنوان آپدیت بدنی هادی چوپان یاد شده است

طبق رویه‌ای که در سال‌های اخیر از هادی چوپان شاهد بوده‌ایم، گرگ ایرانی معمولا خیلی اهل انتشار آپدیت‌های بدنی تا چند روز مانده به استیج نیست و باید دید این بدنساز ایرانی در ۸ هفته باقی مانده تا مستر المپیا همین روند را ادامه خواهد یا شاهد تغییراتی در استراتژی رسانه‌ای وی خواهیم بود.

مستر المپیا ۲۰۲۳ از ۱۱ تا ۱۴ آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و هادی چوپان برای قهرمانی در این مسابقات، رقبای سرسختی چون درک لانسفورد، سامسون داودا و نیک واکر را پیش رو دارد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17031 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید