شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 17006 |
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ | ارسال توسط :
9 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مستر المپیا یکی از مهم‌ترین مسابقات ورزش بدنسازی است. بسیاری از بدنسازان از تمام دنیا خودشان را برای حضور در این رقابت در سال ۲۰۲۳ آماده می‌کنند و طرفداران بدنسازی برای آغاز رویداد مستر المپیا ۲۰۲۳ لحظه شماری می‌کنند. با این حال تنها تعداد کمی از این بدنسازان این شانس را پیدا می‌کنند که بخشی […]

مستر المپیا یکی از مهم‌ترین مسابقات ورزش بدنسازی است. بسیاری از بدنسازان از تمام دنیا خودشان را برای حضور در این رقابت در سال ۲۰۲۳ آماده می‌کنند و طرفداران بدنسازی برای آغاز رویداد مستر المپیا ۲۰۲۳ لحظه شماری می‌کنند.

با این حال تنها تعداد کمی از این بدنسازان این شانس را پیدا می‌کنند که بخشی از این رویداد هیجان‌انگیز باشند. این بدنسازان باید فداکاری‌های زیادی انجام دهند و با پشتکار کامل تمرین کنند تا به اهداف خود برسند چراکه قرار است با بهترین بدنسازان دنیا مبارزه می‌کنند.

گاهی اوقات آنها با دیگران رقابت ندارند بلکه رقابت واقعی با خودشان است و می‌خواهند ثابت کنند بهتر از گذشته هستند و نسبت به سال قبل رشد کرده‌اند. هادی چوپان که می‌خواهد در مستر المپیا ۲۰۲۳ از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، یکی از همین بدنسازان است.

واکنش جی کاتلر به عکس عضلات هادی چوپان

فیزیک بدنی هیولایی هادی چوپان و عضلات کات او نه تنها توجه طرفداران رشته بدنسازی را به خود جلب کرد، بلکه واکنش جی کاتلر افسانه‌ای را هم برانگیخت. کالتر در واکنش به تصویر هادی چوپان نوشت: «این دیوانه‌وار است. هادی بازی نمی‌کند!»

اظهار نظر این بدنساز پرافتخار با واکنش‌های زیادی روبرو شد. با این حال، واکنش او باعث ایجاد یک سوال شد. منظورش از اینکه بازی نمی‌کند، چیست؟ آیا کاتلر از قبل مطمئن است که امسال چه کسی این عنوان را به دست خواهد آورد؟ والبته تنها ۶ هفته زمان کافی است تا ببینیم که چه کسی قهرمان خواهد شد.

در همین رابطه:

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17006 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید