شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16888 |
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ | ارسال توسط :
9 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ (مسابقات حرفه‌ای و بین‌المللی پرورش اندام مردان) که هر سال توسط فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌اندام (IFBB) برگزار می‌شود، امسال به میزبانی شهر ارولاندو واقع در ایالت فلوریدای آمریکا در حال برگزاری است. مرحله مقدماتی این مسابقات بامداد امروز (شنبه – به وقت تهران) در سالن اورنج کانتی کانونشن سنتر برگزار […]

مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ (مسابقات حرفه‌ای و بین‌المللی پرورش اندام مردان) که هر سال توسط فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌اندام (IFBB) برگزار می‌شود، امسال به میزبانی شهر ارولاندو واقع در ایالت فلوریدای آمریکا در حال برگزاری است.

مرحله مقدماتی این مسابقات بامداد امروز (شنبه – به وقت تهران) در سالن اورنج کانتی کانونشن سنتر برگزار شد و هادی چوپان قهرمان کشورمان که سال گذشته موفق شده بود به عنوان قهرمانی مسترالمپیا برسد و تاریخ‌سازی کند، این بار هم موفق شد نظر داوران را جلب و برای دومین سال متوالی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

در پایان دور مقدماتی مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳، هادی چوپان به همراه درک لانسفورد و سامسون دائودا موفق شدند جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کنند، فینالی که قرار است بامداد فردا (یکشنبه – به وقت تهران) برگزار شود.

هادی چوپان سال گذشته به عنوان پنجاه‌وهشتمین قهرمان مستر المپیا دست یافت.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16888 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید