یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16737 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ | ارسال توسط :
11 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

درگیری و زد و خورد شدید میان محمدرضا مختاری و حریف ترکیه‌ای در جریان رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره در آنتالیای ترکیه، بازتاب گسترده‌ای داشت و اتحادیه جهانی کشتی این موضوع را در دست بررسی قرار داد. بر همین اساس با توجه به شدت این درگیری، به احتمال فراوان مختاری و حریف ترکیه‌ای […]

درگیری و زد و خورد شدید میان محمدرضا مختاری و حریف ترکیه‌ای در جریان رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره در آنتالیای ترکیه، بازتاب گسترده‌ای داشت و اتحادیه جهانی کشتی این موضوع را در دست بررسی قرار داد.

بر همین اساس با توجه به شدت این درگیری، به احتمال فراوان مختاری و حریف ترکیه‌ای با محرومیت از سوی اتحادیه جهانی کشتی روبرو خواهند شد.

مختاری در این مسابقات با شکست امین کاویانی نژاد مدعی اصلی این وزن این شانس را داشت تا با شکست حریف ترکیه‌ای راهی فینال شود و بخت اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات کسب سهمیه المپیک شود اما با این اتفاق هم از مسابقات اخراج شدو هم شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را از دست داد.

با تصمیم کادر فنی، امین کاویانی نژاد به عنوان نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک انتخاب شد و امیر عبدی نفر سوم این رقابت‌ها نیز به دلیل خودداری علی اسکو نایب قهرمان این مسابقات از حضور در مبارزه انتخابی، به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

در همین رابطه بخوانید: درگیری شدید و بزن‌بزن کشتی‌گیران ایران و ترکیه/ معرکه عجیب؛ فینال ناتمام ماند! +ویدیو

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16737 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید