شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15910 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ | ارسال توسط :
15 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای تماشای دیدار سپاهان و الهلال در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر کرده بود در خلال سفر خود با روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی عربستان دیدار کرد. به گزارش مهر، قلعه نویی در این دیدار از روبرتو مانچینی برای […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای تماشای دیدار سپاهان و الهلال در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر کرده بود در خلال سفر خود با روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی عربستان دیدار کرد.

به گزارش مهر، قلعه نویی در این دیدار از روبرتو مانچینی برای حضور در تهران و تماشای دربی ۱۰۳ پایتخت دعوت کرده بود اما رسانه‌های عربستانی امروز اعلام کردند که این مربی ایتالیایی دعوت قلعه نویی را رد کرده است و نمی‌تواند دربی تهران را از نزدیک تماشا کند.

دربی پایتخت روز چهارشنبه ۲۳ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15910 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید