شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14545 |
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ | ارسال توسط :
12 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

«برای قهرمانی به قطر آمدیم»، این جمله کلیدی کریم انصاری فرد، کاپیتان تیم ملی کشورمان در مصاحبه با نشریه الرایه قبل از بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر است. تیم ملی کشورمان تاکنون ۲۴ بار در تورنمنت‌های مختلف مقابل قطر بازی کرده و در ۱۶ بازی برنده شده و در ۵ بازی به […]

«برای قهرمانی به قطر آمدیم»، این جمله کلیدی کریم انصاری فرد، کاپیتان تیم ملی کشورمان در مصاحبه با نشریه الرایه قبل از بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر است.

تیم ملی کشورمان تاکنون ۲۴ بار در تورنمنت‌های مختلف مقابل قطر بازی کرده و در ۱۶ بازی برنده شده و در ۵ بازی به نتیجه تساوی رضایت داده است و تنها ۳ باخت مقابل عنابی‌ها داشته است. یعنی ایران تقریبا در ۷۰ درصد بازی‌ها برنده بوده است.

انصاری فرد می‌گوید که «بازی با قطر بسیار سخت است» و در دیدار جزئیات خیلی کوچک باعث می‌شود تا برنده بازی و فینالیست جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مشخص شود.

مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید که «در بازی با ژاپن تمام روزنه‌های نفوذ را به روی رقیب بستند» و اجازه ندادند رقیب فرصتی پیدا کند و «با اقتدار به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رسیدند».

کاپیتان تیم ملی ایران معتقد است که از «تیم ملی قطر شناخت خوبی دارند» و به همین خاطر بهترین تاکتیک را برای جدال با آنها انتخاب می‌کنند تا به هدفشان برسند و با پیروزی به فینال راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: تیم ملی ایران در همین ورزشگاه به آمریکا باخت/ قطری‌ها دو برابر ما از الثمامه خاطره تلخ دارند

خط و نشان کاپیتان تیم ملی برای قطری‌ها: برای قهرمانی می‌جنگیم

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14545 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید