شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14035 |
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۴ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر چنگ ویو وانگ از چین با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. […]

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر چنگ ویو وانگ از چین با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. او در این مرحله نیز مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا ۹ بر دو به برتری رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد. مهمدی در یک‌چهارم نهایی مقابل آچیکو بولکوادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سه بر سه به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

پیش از این امیر عبدی، نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران، در دور نخست برابر آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی به روی تشک رفت و در همان تایم نخست با نتیجه  ۱۱ بر سه شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد، خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین علی ارسلان، ملی‌پوش سابق کشتی ایران، که پس از کشتی‌گرفتن برای صربستان، به مدال طلا و برنز جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رسید، در وزن جدید المپیکی ۷۷ کیلوگرم عازم این مسابقات شده است. ارسلان پس از کسب دو پیروزی چهار بر یک و ۹ بر صفر مقابل کشتی‌گیران فنلاند و کرواسی، در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه سنگین هشت بر یک برابر یونس امره باشار، دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، شکست خورد و از رسیدن به دور نیمه‌نهایی بازماند.

بیشتر  بخوانید: خط و نشان پادشاه سنگین وزن جهان پس از شکست پسر فردین

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14035 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید