شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13935 |
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۴ | ارسال توسط :
20 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امروز به صورت لایو با عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر قرارداد امضا کرد تا سرخ‌پوشان در نقل و انتقالات زمستانی ۲ خرید مهم داشته باشند. اما درویش پس از عقد قرارداد با این دو بازیکن به هواداران پرسپولیس گفت که خریدهای دیگری در راه است.   رضا درویش اعلام کرد: طی روزهای […]

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امروز به صورت لایو با عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر قرارداد امضا کرد تا سرخ‌پوشان در نقل و انتقالات زمستانی ۲ خرید مهم داشته باشند.

اما درویش پس از عقد قرارداد با این دو بازیکن به هواداران پرسپولیس گفت که خریدهای دیگری در راه است.  

رضا درویش اعلام کرد: طی روزهای آینده از یک خرید جدید رونمایی خواهیم کرد و هواداران بدانند ما چیزی را که به نفع پرسپولیس است، انجام می‌دهیم تا گره باز کنیم. اینکه مثل افراد قبلی قرارداد ببندیم و بدهی اضافه کنیم، درست نیست. مهم این است که کسی را بیاوریم که مشکلی از پرسپولیس حل شود. پرسپولیس کاندیدای قهرمانی است و کسی را می‌آوریم که به تیم کمک کند.

او در ادامه نوید یک خرید جدید را داد: ما در حال مذاکره با ۲-۳ نفر دیگر هستیم و ظرف یکی دو روز دیگر یک نفر دیگر را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: عکس| عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس بازگشت/ قرارداد سوم مهاجم ۳۳ ساله با سرخ‌ها

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13935 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید