شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13081 |
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ | ارسال توسط :
18 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رامی عباس عیسی نماینده محمد صلاح ستاره لیورپول و مصر، یک گزارش قدیمی که ادعا می‌کرد این بازیکن از قرمزها جدا خواهد شد را تنها با دو کلمه رد کرد. گزارش مربوط به مارس ۲۰۲۳ حاکی از جدایی بازیکن مصری در تابستان ۲۰۲۳ بود. عیسی در روز ۸ ژانویه ۲۰۲۴ در پاسخ به پست X […]

رامی عباس عیسی نماینده محمد صلاح ستاره لیورپول و مصر، یک گزارش قدیمی که ادعا می‌کرد این بازیکن از قرمزها جدا خواهد شد را تنها با دو کلمه رد کرد. گزارش مربوط به مارس ۲۰۲۳ حاکی از جدایی بازیکن مصری در تابستان ۲۰۲۳ بود. عیسی در روز ۸ ژانویه ۲۰۲۴ در پاسخ به پست X روزنامه‌نگار سانتی آئونا در مارس ۲۰۲۳ نوشت: «تو نمی‌دانی.»

چندین باشگاه عربستانی صلاح را در تابستان ۲۰۲۳ می‌خواستند و الاتفاق با پیشنهاد چشمگیر ۱۵۰ میلیون پوندی برای جذب او پا پیش گذاشت. اما قرمزها در آن زمان حاضر به فروش او نشدند. بار دیگر در ماه دسامبر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه النصر کریستیانو رونالدو قصد دارد برای این وینگر پیشنهادی ارائه کند، هرچند بعید بود که او در نیم‌فصل لیگ برتر را ترک کند.

ستاره سابق چلسی در حال حاضر در اردوی ملی مصر حضور دارد و خود را برای حضور در بازی اول کشورش در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ در روز یکشنبه مقابل موزامبیک آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: جام ملت‌های آفریقا و جام ملت‌های آسیا؛ دردسر بزرگ برای تیم‌های لیگ برتری/ کدام ستاره‌ها تیم‌شان را برای حضور در این ۲ تورنمنت ترک می‌کنند؟

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13081 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید