شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12985 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان تیم فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان با چهار دیدار پیگیری شد. در اولین دیدار دو تیم قعرنشین شهید چمران لارستان و سنندج به مصاف هم رفتند که لارستان با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ پیروز شد و اولین دو امتیاز خود در لیگ برتر را به دست آورد. تیم صدرنشین فولاد هرمزگان با حساب ۲۷ بر ۲۴ مقابل تیم رده چهارمی شهدای رزکان البرز به برتری رسید. سنگ آهن بافق با نتیجه ۳۳ بر ۱۹ برابر فولاد و زاگرس جنوبی با حساب ۲۹ بر ۲۶ مقابل نفت و گاز پیروز شدند. 

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان: شهید چمران لارستان ۲۶ – سنندج ۲۵زاگرس جنوبی ۲۹ – نفت و گاز گچساران ۲۶شهدای رزکان البرز ۲۴ – فولاد هرمزگان ۲۷سنگ آهن بافی ۳۳ – فولاد مبارکه سپاهان ۱۹رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان:فولاد هرمزگان ۱۲ امتیاززاگرس جنوبی ۱۰ امتیاز سنگ آهن بافق ۱۰ امتیاز شهدای رزکان البرز ۶ امتیاز فولاد مبارکه سپاهان ۶ امتیازنفت و گاز گچساران ۲ امتیاز شهید چمران لارستان ۲ امتیازسنندج صفر امتیاز هفته پنجم لیگ برتر هندبال زنان ۵ آبان انجام شد و بعد از آن به دلیل حضور تیم ملی زنان در مسابقات قهرمانی جهان مسابقات لیگ برتر به تعویق افتاد. 

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12985 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید