شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12600 |
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۲ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان به این موضوع اشاره کرد که برای نیم فصل ۵ بازیکن لازم دارد تا بتواند تیمش را تقویت کرده و در نیم فصل دوم به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند. قطعاً یکی از پست‌های مورد نظر سرمربی تیم استقلال برای رسیدن به ترکیب آرمانی […]

سرمربی تیم استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان به این موضوع اشاره کرد که برای نیم فصل ۵ بازیکن لازم دارد تا بتواند تیمش را تقویت کرده و در نیم فصل دوم به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند.

قطعاً یکی از پست‌های مورد نظر سرمربی تیم استقلال برای رسیدن به ترکیب آرمانی مورد نظرش خط حمله استقلال است. جایی که مشخص شده مهرداد محمدی و گوستاو بلانکو همراه با مهرداد بابای، آرمان رمضانی و امیر ارسلان مطهری هیچ یک قادر به انجام دستورات تاکتیکی مورد نظر جواد نکونام نیستند.

با وجود گذشتن چند ماه از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی هنوز هم بسیاری از هواداران و کارشناسان استقلال غیبت این دو نفر در تیم استقلال را از جمله عوامل اصلی دور ماندن این تیم از گل‌هایی که می‌دانند که استقلال می‌تواند به راحتی وارد دروازه حریفان کند اما در شرایط مختلف در طول رقابتها موفق به دستیابی به آنها نمی‌شود.

از سوی دیگر تکرار تعداد بازی‌های یک امتیازی یا همان مساوی‌ها برای استقلال حالا بیش از پیش خطرناک و مرگبار می‌شود. استقلال در جدول رده‌بندی ۵ بار مساوی کرده که این ۵ بار مساوی به معنی از دست رفتن ۱۰ امتیاز است. ۱۰ امتیازی که حداقل نیمی از آن می‌توانست استقلال را در شرایطی به مراتب بهتر از حالا قرار بدهد.

از کادر فنی تیم استقلال خبر می رسد این تیم در پست های دفاع، دروازه و هافبک نیز دست روی بازیکنانی گذاشته و اسامی آنها را هم به خطیر داده است که ظرف روزهای آتی مذاکرات شروع شده با َآنها نهایی می شود.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12600 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید