شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12305 |
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۸:۳۳ | ارسال توسط :
18 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال مردان ۲۱ بازیکن را به سومین اردو دعوت کرد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، این اردو از فردا دوشنبه ۴ دی آغاز می‌شود و تا ۹ دی ادامه دارد. تیم ملی هندبال مردان هفته گذشته برای حضور در اردو و دیدارهای تدارکاتی راهی عمان شد. شاگردان رحیمی‌زاده چهار دیدار تدارکاتی با تیم میزبان داشتند که به سه پیروزی و یک تساوی رسیدند.رحیمی‌زاده در پایان اردوی عمان سه لژیونر تیم ملی یعنی رضا یادگاری، امین یوسف‌نژاد و سید علیرضا موسوی (استوا بخارست رومانی) را حذف کرد. گفته می‌شود سید علیرضا موسوی به دلیل مصدومیت از ادامه اردوها کنار گذاشته شده است.اکنون سعید برخورداری، محمدرضا اورعی و پویا نوروزی‌نژاد سه لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

علی رحیمی کازرونی، محمد سیاوشی، سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، افشین صادقی، شهاب صادق زاده، سلامان بربط، مهران رهنما، روح الله عادلخانی، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان جو، محمدرضا اورعی و پویا نوروزی‌نژاد ۲۱ بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، مجید رحیم‌زاده به عنوان سرمربی، مهدی رهبری به عنوان مربی، مهدی قشقایی به عنوان بدنساز، کاظم ناصر لفته به عنوان مربی دروازه‌بانان و علی بخشی به عنوان  ماساژور کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می‌دهند.بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا ۲ بهمن در منامه بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات در گروه B با تیم های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12305 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید