شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11326 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مهند سارای با قضاوتی که در بازی پرسپولیس – استقلال تاجیکستان داشت، حسابی چهره خود را در ذهن طرفداران پرسپولیس حک کرد. او در این بازی یک پنالتی روی پریرا نگرفت و باوجود وی ای آر حتی به مانیتور کنار زمین هم مراجعه نکرد. روز گذشته خبرنگار ما به شکلی اتفاقی مهند سارای را در […]

مهند سارای با قضاوتی که در بازی پرسپولیس – استقلال تاجیکستان داشت، حسابی چهره خود را در ذهن طرفداران پرسپولیس حک کرد. او در این بازی یک پنالتی روی پریرا نگرفت و باوجود وی ای آر حتی به مانیتور کنار زمین هم مراجعه نکرد.

روز گذشته خبرنگار ما به شکلی اتفاقی مهند سارای را در فرودگاه استانبول ملاقات کرد و در حالی که این داور عراقی به سختی انگلیسی را صحبت می‌کرد، دقایقی با خبرنگار ما هم‌کلام شد.

زمانی که ما قصد داشتیم از مهند در مورد اتفاقات بازی پرسپولیس – استقلال تاجیکستان بپرسیم، او گفت که در این مورد بعدا صحبت خواهد کرد و ماجرای VAR در شهرآورد را جویا شد.

سارای که البته اطلاعات کاملی از شهرآورد و قضاوت موعود بنیادی‌فر داشت، در مورد صحنه جنجالی مشکوک به اخراج بازیکن استقلال گفت: «در این صحنه داور VAR میتوانست داور را به کنار زمین فرا بخواند و باید ببینید هموطن من این کار را کرده است یا نه.»

البته مهند سارای که به سمت کشورش می‌رفت، از گفتگوی بیشتر در این مورد اجتناب کرد و مصاحبه طولانی‌تر را به تماس تلفنی موکول کرد.

بیشتر بخوانید: عکس| فدراسیون فوتبال پشت پرده VAR دربی را رو کرد؛ این هم از داوران عراقی!

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11326 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید