شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11042 |
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۷ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

درست یک روز قبل از آغاز مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان تیم ایران یکی دیگر از ستون‌های استوار خود را از دست داد. یوسف کاظمی که بهترین مدافع مسابقات نوجوانان جهان انتخاب شده بود در اثر آسیب‌دیدگی زانو ناچار به بازگشت شد. او که از شهر قهرمان‌خیز مرودشت فارس است این روزهای زیبای جوانان را […]

درست یک روز قبل از آغاز مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان تیم ایران یکی دیگر از ستون‌های استوار خود را از دست داد. یوسف کاظمی که بهترین مدافع مسابقات نوجوانان جهان انتخاب شده بود در اثر آسیب‌دیدگی زانو ناچار به بازگشت شد. او که از شهر قهرمان‌خیز مرودشت فارس است این روزهای زیبای جوانان را از طریق جعبه جادویی تلویزیونی پیگیری کرد. مصاحبه جالب وی با خبرورزشی را در زیر می‌خوانید.

شما چه پیش‌بینی از نتایج تیم ملی در بحرین داشتید؟
من به موفقیت تیم جوانان اعتقاد وافری داشتم، چراکه همه یک دل و یک جهت بودند و مربی خوبی چون رضا مؤمنی‌مقدم را در کنار همکارانش بالای سر داشت. حضور پیمان اکبری هم که استاد آینده نگری است برای من و همه بازیکنان انرژی بخش بود.

پس مطمئن بودی قهرمان می‌شوند؟
بله صد درصد. کنار بچه‌ها نبودم اما وقتی دوستانم کاپ قهرمانی را بالای دست خود بردند من هم اشک می‌ریختم. تیم ایران از هر جهت کامل بود و ذخیره‌ها خود یک تیم بزرگ را تشکیل می‌دادند. ایتالیایی‌های را هم دیدم و ستودم. با آنها در مسابقات نوجوانان جهان بازی کرده بودم. به آنها نیز باید تبریک گفت چراکه بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. یک فینال واقعی و در سطح کلاس جهانی بود.

سه بازیکن ایرانی در جمع برترین‌ها قرار گرفتند!
وقتی که خوب فکر می‌کنم انصافاً حق همه بازیکنان تیم ما بود که در جمع بهترین‌ها انتخاب شوند ولی خب کمیته فنی مسابقات جهانی کار خودش را می‌کند. خوشحال هستم که یک مربی فهیم و والیبال‌بلد و باشعور که مثل پدر بچه‌ها بود ایران را به قهرمانی جهان رساند.

شنیدیم تمامی بازیکنان قهرمان مشمول معافیت از سربازی شدند؟
بله، من هم شنیدم. این درخواست همه ما هم بود. امیدوارم مسئولان ورزش کشور این درخواست را پیگیری کنند تا بتوانیم طی دو سال آینده با خیال راحت در خدمت والیبال ملی ایران باشیم و از والیبال لذت ببریم.

پیشنهاد خارجی داشتید؟
امسال یک پیشنهاد خارجی داشتم و تا آنجایی که شنیدم در جریان مسابقات بحرین به چند نفر از بازیکنان کشورمان هم پیشنهادهایی شده است. ما باید زمانی راهی آن سوی مرزها شویم که کامل باشیم.

الگوی شما در والیبال کیست؟
الگوی من در والیبال سیدمحمد موسوی است، بازیکنی که در سن ۳۷ سالگی هم جزو دو مدافع برتر لیگ ملت‌ها انتخاب شد، شخصیت حرفه‌ای خوبی دارد و بازیکنان جوان ما باید از امثال آقای موسوی سرمشق بگیرند.

در پایان این روزها دور از والیبال چه می‌کنید؟
خوشبختانه زانویم نیاز به جراحی ندارد چون اکسل پایم پاره نشده و فقط کشکک زانویم دچار شکستگی جزئی شده که با تشخیص دکتر ترکمان، دکتر هاشمی و دکتر علی فرهادی به مرور بدون جراحی به والیبال قهرمانی برمی‌گردم تا فصل جدیدی در باشگاه پیکان زیر نظر مربی بزرگی چون پیمان اکبری بگذرانم.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11042 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید