شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10914 |
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۸ | ارسال توسط :
15 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دربی اخیر با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و بر اساس گزارش دو ناظر بازی و هم چنین داور شاهد اتفاقات حاشیه ای بودیم که همه این اتفاقات برای کمیته انضباطی گزارش شده است. علاوه بر این‌ها در پایان مسابقه مصاحبه‌های رخ داده از سوی بازیکنان دو تیم هم چنین کادر فنی […]

دربی اخیر با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و بر اساس گزارش دو ناظر بازی و هم چنین داور شاهد اتفاقات حاشیه ای بودیم که همه این اتفاقات برای کمیته انضباطی گزارش شده است. علاوه بر این‌ها در پایان مسابقه مصاحبه‌های رخ داده از سوی بازیکنان دو تیم هم چنین کادر فنی با شکایت‌هایی از سوی دو باشگاه همراه شده است.

اعضای کمیته انضباطی روز دوشنبه به این شکایت‌ها و گزارش‌ها رسیدگی خواهند کرد و پیش بینی می‌شود محرومیت احتمالی اعضای دو تیم بعد از پایان بازی‌های هفته سیزدهم اعلام شود.

مهمترین اتفاقات این بازی نوع شادی بازیکنان دو تیم بعد از گل زنی بود که به تحریک تماشاگران انجامید. از سویی یحیی گل محمدی به رفاقت علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و این بدین معنی بود که باشگاه استقلال از این رفاقت سود می‌برد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10914 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید