شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10372 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۱ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رضا گودرزی، مربی نام‌آشنای کشتی شهرری، در حالی که به عنوان تماشاگر در مسابقات پهلوانک‌ها به سالن شهید قدیمی کهریزک رفته بود، دچار حمله قلبی شد و توسط کادر اورژانس حاضر در سالن مورد احیا قرار گرفت. با وجود اصرارهای وی مبنی بر عدم انتقال با آمبولانس به بیمارستان، مسئولین و کادر اورژانس او را […]

رضا گودرزی، مربی نام‌آشنای کشتی شهرری، در حالی که به عنوان تماشاگر در مسابقات پهلوانک‌ها به سالن شهید قدیمی کهریزک رفته بود، دچار حمله قلبی شد و توسط کادر اورژانس حاضر در سالن مورد احیا قرار گرفت.

با وجود اصرارهای وی مبنی بر عدم انتقال با آمبولانس به بیمارستان، مسئولین و کادر اورژانس او را برای انتقال بردند، اما حین انتقال گودرزی دچار حمله مجدد و در نهایت سکته قلبی شد و درگذشت.

برخی از رسانه‌ها، علت فوت رضا گودرزی را عدم حضور کادر اورژانس و بهیار در سالن رقابت‌ها عنوان کردند که این ادعا توسط محمد صفرزاده از مربیان کشتی شهرری رد شد و اعلام شد که کادر اورژانس در سالن حضور داشتند و گودرزی حین انتقال به بیمارستان جان باخته است.

شوک به کشتی ایران؛ مربی نام آشنا درگذشت

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10372 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید