شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10036 |
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

بانوان هندبالیست ایران در سومین دیدار خود در مرحله پرزیدنت کاپ با قزاقستان مصاف می‌کنند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی هندبال بانوان ایران در سومین بازی خود در مرحله پرزیدنت کاپ، عصر فردا، ۲۰ آذر، مقابل قزاقستان صف آرایی می‌کند.قزاقستان تا قبل از مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک، سوئد و نروژ، شش بار در مسابقات قهرمانی زنان جهان حضور داشته که دو رده بیست و دومی و چهار رده دوازدهمی، هجدهمی، نوزدهمی و بیست و چهارمی را به ثبت رسانده است.قزاقستان در مسابقات ۲۰۲۳ قهرمانی زنان جهان در گروه G با تیم‌های اسپانیا، برزیل و اوکراین هم‌گروه بود که هر سه دیدار خود در مرحله مقدماتی را با شکست پشت سر گذاشت.قزاقستان در بازی‌های مرحله گروهی مقابل اسپانیا ۱۷-۳۴، برابر برزیل ۱۵-۴۶ و در بازی با اوکراین ۲۴-۳۷ شکست را پذیرا شد تا به عنوان تیم چهارم گروه خود راهی پرزیدنت کاپ شود. این تیم در این مرحله با کنگو و شیلی بازی کرد که با نتیجه ۲۳-۲۷ روبروی شیلی و ۳۶-۳۷ مقابل کنگو شکست را پذیرا شد.

تیم ملی هندبال بانوان ایران هم دو بازی خود در مرحله پرزیدنت کاپ مقابل شیلی و کنگو را واگذار کرده است. دیدار بانوان هندبالیست ایران با قزاقستان عصر فردا، دوشنبه، ۲۰ آذر، از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.بنابراین فردا یکی از دو تیم ایران و قزاقستان اولین برد خود را در جریان جام جهانی ۲۰۲۳ هندبال بانوان کسب خواهند کرد.

منبع خبر ( ) است و جذابان در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10036 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  50002204039  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه جذابان مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط جذابان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید